7 otázek, které si kladou naší zákazníci
📦 1. Za jak dlouho zboží doručíte?
- My jsme eshop, který klobásy prodává, nejsme dopravce. Zboží expedujeme nejpozději následující pracovní den po uhrazení (kromě pátku, aby Vaše zboží neleželo na depu dopravní společnosti přes víkend). Naší aktuální dopravci (GLS a Zásilkovna) doručují zásilku obvykle následující pracovní den po převzetí zboží v našem e-shopu.
- Messenger rozvoz po Praze: obvykle týž nebo následující den, dle domluvy.
- Osobní odběr – Praha 2, Pod Slovany 352 (zboží je připraveno tentýž den nebo do druhého dne mimo pátky a víkendy).
- Doprava zdarma při objednávce nad 1 500 Kč se vztahuje u výdejních míst (GLS a Zásilkovna)
🕒 2. Jaká je trvanlivost výrobku?
- České výrobky - klobásy mají trvanlivost 80 dní a salámy 60 dní od výroby a pršuty 110 dní od výroby.
- U ostatního se předpokládá trvanlivost několik týdnů až měsíců díky tradičnímu zrání a sušení – doporučujeme sledovat "trvanlivost" uvedenou na obalu.
- V případě konkrétních dotazů Vám rádi odpovíme e-mailem, na chatu nebo telefonicky.
💰 3. Proč má jamón rozdílné ceny, ale váhu stejnou?
- Je několik typů Jamón: Serrano, Curado, Iberico, různé gramáže a balení. Cenu ovlivňuje:
- Doba zrání - od několika měsíců až po roky.
- Druh masa - např. Iberico z vepřů krmených žaludy je dražší.
- Balíček – některé balení zahrnují stojan a nůž, jiné jen samotnou kýtu
🔥 4. Proč má uherák rozdílné ceny?
- Sortiment zahrnuje různé velikosti (např. 400 g, 800 g, 1,2 kg)
- Různé značky a receptury – Pick (maďarský originál), tuzemský uherák, ochucený jalovcem (vyšší cena za koření)
- Různá doba zrání a uzení – Pick zraje až 100 dní (2 týdny uzení + 3 měsíce zrání), což odráží vyšší cenu.
🏬 5. Můžu si k vám zboží přijít koupit na výdejní místo?
- Ano – osobní odběr v Praze 2, Pod Slovany 352 pondělí – čtvrtek 09:30 – 14:30
💳 6. Mohu u vás na prodejně platit kartou?
- Ano - platit můžete na místě kartou nebo v hotovosti.
🧾 7. Neposílejte fakturu v balíku
- Z ekologických důvodů neposíláme fakturu v balíku, ale posíláme ji na e-mail, který jste v objednávce uvedli. V případě, že fakturu chcete fyzicky přibalit do zásilky, napište to v objednávce dole do Poznámky.
Máte-li další otázky – týkající se doručení, trvanlivosti, jamónů nebo uheráků – rádi na ně odpovíme! Kontaktujte nás na info@pravaklobasa.cz či +420 608 99 44 01.